יום שבת, 30 באוגוסט 2014

בחירת צמיגים לפי מחירון צמיגים

סביר להניח שבמוקדם או במאוחר כל אחד מאיתנו ימצא את עצמו מחפש צמיגים ובודק מחירון צמיגים. אבל איך בעצם בוחרים צמיגים? כמובן שקודם כל נחפש את הצמיג המתאים לרכב שלנו בהתאם להוראות הצרכן. חשוב שנשתמש בסוג הצמיג המומלץ על ידי הצרכן, יש לזה הרבה השלכות בטיחותיות וזה חשוב מאוד. על תמכרו את הבטיחות שלכם בשביל כמה פרוטות.
איך נדע אם הגיע הזמן להחליף צמיגים זה נושא למאמר אחר אך שימו לב שכאשר גיל הצמיגים עולה על 4 שנים סביר להניח שהגיע הזמן להחליפם. זהו אינו כלל ברזל, יתכן שהצמיגים ישחקו הרבה לפני שימלאו להם ארבע שנים, זה תלוי במספר גורמים במקביל. יש לבדוק את הצמיגים באופן קבוע. במוקדם או במאוחר יגיע היום בו תזדקקו לצמיגים חדשים. במאמר זה אסביר לכם בקצרה על איך לבחור צמיגים ומהו מחירון צמיגים .
כאמור, כאשר יש צורך בהחלפת צמיגים יש לבדוק לפני שרצים לחפש במחירון צמיגים , מהו הצמיג המומלץ על ידי יצרן הרכב. ישנם מותגים שונים של צמיגים אבל לא זו הכוונה, מה שחשוב הוא הנתונים הטכניים של הצמיג. הצמיגים מסומנים בצורה פשוטה למדי. אם נסתכל משמאל לימין – המספר הראשון מסמל את רוחב הצמיג במילימטרים, המספר הבא אחריו מציין באחוזים את קובע הצמיג ביחס לרוחבו (שימו לב שבארץ קוראים למספר זה חתך). לאחר מכן ישנה אות המסמלת את מבנה שלד הצמיג, בד"כ זוהי האות R המסמלת צמיגים רדיאלים. סוגי הצמיגים הם נושא למאמר אחר. המספר האחרון הוא קוטר הצמיג באינצ'ים. עוד מידע חשוב שתוכלו למצוא על הצמיג הוא קוד המהירות והעומס, קוד עומס ולחצי ניפוח, אחיזה, שחיקה ועוד.
חשוב שנדע לקרוא את הנתונים הטכניים של הצמיג, זה פשוט וזה יעזור לנו בכל רכישה. אם לא נבין את סימוני הצמיג יתכן שניפול קורבן ל"מספרי סיפורים". לאחר שיש בידנו את הנתונים הנכונים לגבי הדרישות הטכניות של הצמיג נוכל לחפש במחירון צמיגים עד שנמצא את הצמיג המתאים. יתכן שישנם מותגים שונים בעלי אותם נתונים טכניים של צמיג, לא פשוט להגיד על אצבע אחת מה יותר טוב, זה תלוי בהרבה גורמים ובעיקר בצרכים שלכם מהרכב. באופן כללי אני מציע להימנע ממותגים לא ידועים וזולים במיוחד מתוצרת סין אך כמובן שאין צורך מייד לקנות את הכי יקר. לאחר שאתם יודעים בוודאות שמבחינת הסימונים הטכניים זהו הצמיג שלכם תוכלו להתייעץ עם המוכר קצת יותר בהרחבה על ההבדלים בין מותגים שונים במחירון צמיגים.

לאחר שידוע לכם איזה צמיג דרוש לכם, זהו הזמן לחפש במחירון צמיגים את האפשרויות העומדות לרשותכם.  ספקי צמיגים רבים מחזיקים באתרי אינטרנט עם צמיגים מחירון וניתן להעזר בהם להשוות מחירים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה